Odpovídáme na Vaše dotazy
Stejně jako naše sestřičky na dotazy Vašich pacientů.
Na začátku s Vámi probereme, jak to u Vás v ordinaci funguje. Jak jste zvyklí odbavovat požadavky pacientů, jak máte organizované ordinační hodiny atd. Naše sestřičky pracovaly v řadě ordinací, takže rychle pochopí co a jak, navíc k Vám po začátku spolupráce přijdou na zaučení.
Jakmile bude všechno jasné, přepojíme Vaše telefonní číslo do naší ústředny a naše sestřička začne odbavovat veškeré hovory. Sestřička v ordinaci tak bude mít více času věnovat se přítomným pacientům a Vás nebudou rušit přepojované hovory. Všechny odbavené požadavky přehledně zapíšeme do Vašeho ambulantního systému.
Po telefonu umíme vyřešit většinu nejčastějších požadavků. Z našich statistik vyplývá, že pacienti nejčastěji volají ohledně objednání, eReceptu a eNeschopenky. Všechny tyto věci umíme lékaři nachystat do jeho softwaru tak, aby s nimi měl co nejméně práce.
Požadavky na konzultaci s lékařem řešíme většinou tak, že s pacientem vybereme vhodný čas a lékař mu následně zavolá. V případě potřeby umíme hovor přepojit do ordinace, ale děláme to neradi – lékaře to zbytečně vytrhuje z péče o pacienta, který je fyzicky v ordinaci. A upřímně řečeno, v ambulantní sféře většina požadavků pár desítek minut počká. Naše sestřičky mají adekvátní vzdělání i dlouholetou praxi, taže dokáží naléhavost dotazu rozeznat.
Naše sestřičky umí pracovat s AMICUS, MEDICUS, Smartmedixem… A klidně se naučí s novým. Pokud má software funkci kalendáře, je pro naši službu vhodný.
Služba Sisty je vhodná pro všechny odbornosti, máme zkušenosti s praktickými lékaři i specialisty. Vždy nás zajímá fungování konkrétní ordinace a umíme se přizpůsobit.
Záleží na Vaší preferenci, rádi pro Vás budeme organizovat preventivní prohlídky, zvát pacienty na očkování a tak dále.
Vždy záleží na preferenci lékaře, ale nejlépe se nám osvědčilo kopírovat ordinační dobu plus přidat po 30 minutách před jejím začátkem a po konci. Díky naší ústředně ale žádný hovor není ztracený, pacientům voláme zpátky. Naše sestřička také může po konci ordinační doby zpracovávat administrativu atp.
Ano, vedle telefonních hovorů pracujeme s SMS, e-mailem, Whatsappem, Viberem, případně můžeme do Vašich stránek zapracovat chatbota.
Základní sazba za práci odborné a zkušené sestřičky odbavující veškerou Vaši příchozí komunikaci je 14.900 Kč měsíčně.
Pokud chcete, abychom za Vás i aktivně oslovovali klienty, zvali je na prevence, očkování, domlouvali registrace atd., tak si připlatíte dalších 9.900 Kč měsíčně.
Sisty funguje na jiném principu než uvedené platformy. Naším cílem je umožnit komunikaci všem pacientům, bez ohledu na to, jestli mají chytrý telefon a jak jsou digitálně zdatní. Kdo umí telefonovat, umí používat Sisty. Digitálním platformám, které cílí na technicky zdatné klienty tedy nekonkurujeme, naopak se s nimi můžeme vhodně doplňovat.
Díky naší technologické platformě umíme pacienty zvát i prostřednictvím SMS nebo organizovat hromadné kampaně. Zkrátka vhodně odkomunikujeme to, co zrovna potřebujete.
Většina operátorů dnes umožňuje telefonní číslo převést. Pokud by to u Vás nešlo, nevadí, máme řešení. Založíme nové telefonní číslo a Vaše stávající na něj přesměrujeme. Změnu čísla poté Vašim pacientům opakovaně komunikujeme. Chvíli to trvá, ale nakonec se to povede. Víme to.
Ano a ohlasy jsou skvělé! Konkrétní zkušenosti v budoucnu najdete na našem webu.
Jsme skupina lidí, kteří mají více než deset let zkušeností v ambulantní péči. Jako zdravotní sestry, organizátorky VIP péče i produktoví manažeři nebo vývojáři ambulantních software.
Spojuje nás přesvědčení, že lékaři a sestry by měli mít maximum času na pacienta v ordinaci. Zároveň víme, že digitalizace je pomalá a pro většinu pacientů zatím nepoužitelná. Proto jsme vymysleli Sisty – službu pro každého, kdo umí telefonovat!
Zajímá Vás cokoli dalšího?
Zeptejte se! Ozveme se vám zpátky do dvou pracovních dnů.